marți, 18 ianuarie 2011

Muntii nostrii ....


Nu stiu cati dintre voi ati avut vreodata ocazia sa ajungeti pe un varf de munte, dar daca nu ati facut'o pana acum merita sa faceti un efort. Chiar daca fotografia asta e recenta, imi aduc cu foarte mare drag aminte de expediatia mea de 2 zile in Bucegi. Am ajuns in zona dintr'o intamplare si am profitat la maxim de asta. Am lasat'o pe mama in Predeal la un seminar cu Life Care'ul si eu cu rucsacul in spate, hopa pe munte. Ce nu o sa uit niciodata despre Bucegi, este privelistea pe care o vezi de pe varful Bucsoiul (ala care pare cel mai inalt dar care nu e ). In stanga Piatra Craiului, Branul, Zarnestiul si mai in departare o parte din muntii Iezer - Papusa; in fata Rasnovul cu cetatea de pe deal (locul de unde am facut fotografia) si mai in departare Codlea; in dreapta Postavaru cu Poiana Brasov, in departare Brasovul si releul de pe Tampa; mult mai in dreapta Zugreniul si putin din Predeal. A meritat fiecare pas si efort!!! De nedescris!!! Daca sunteti interesati de astfel de expeditii sunt aici si va ascult ... "bagam un Ceahlau sau Giumalau pana se termina iarna???" ...

0 comments:

Trimiteți un comentariu